fredag 5 augusti 2011

Don't thank god it's friday.

Jag missbrukar min långkjol. Den är världens skönaste plagg oavsett väder och vind. Funkar i 30 grader och sol samtidigt som man kan ha den i -30 och snöstorm (ej testat än dock, återkommer med riktiga resultat i januari). Den är snygg, fashion, billig, skön och lättmatchad. Sen ser jag ju ut som en stjärna i den också. Har haft den typ tre gånger den här veckan. Vad kul det hade varit om det var onsdag idag.

Ikväll ska jag få äta middag med min fina mor, sen ska jag få åka tåg i 1:a klass tillsammans med världens bästa kille. Händelserik och rolig fredag. Nejmen skämt åsido, jag är så sjukligt trött på att åka fram och tillbaka mellan mina städer att jag vill spy nu. Tänker därför bojkotta AW:n i Gävle och dra hem och ta världens skönaste springtur istället.

Här är det omtalade kjolfanskapet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar