tisdag 9 augusti 2011

Sista sletna jobbhelgen har passerats. Herregud vad jag inte var sugen att sätta mig på tåget vare sig till Gävle eller från Gävle. Det här flängandet fram och tillbaka är så gryyymt tråkigt. Man lägger så många timmar på skit. Är tvungen att avbryta mitt i trevliga middagar och annat mys bara för att hinna åka 20 mil för ännu mera jobb.
NU ÄR DET FÄRDIGFLÄNGT!


Jag är inne på upploppsveckan på Diskteknik nu, livet leker för snart är det semester. Oh ljuva vecka vad jag har längtat. På fredag inleds denna härliga tid med födelsedagsfirande av min fina Lillan, sen kommer världens bästa kille ner på lördag för att, faktiskt bara hänga med mig. I SAY WE GO DANCING! Finns inget roligare än att dansa med M, han är bäst på det. På söndag ska jag packapackapacka och på måndag morgon tidigt som attan drar vi till vackraste ön Gotland.


Här är lillan på förra årets kalas
Här är min söta kusin med flätan hon fick av mig. Var hemma hos de i torsdags
 för att fira min farbror med thailändskt, massa öl och tårta. Mycket trevligt!

Min och babys lördagmiddag. Sjukt gott med Wisby, min nya favorit. Och ja vi äter
alltid frukt efter maten. Han är trots allt från mellanöstern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar