torsdag 4 augusti 2011

Tråkigt vardagsblaj

Kajsa 35 bast (och kanske eventuella vänner och dylikt som kanske stannar förbi här ibland): var inte ledsna, jag kommer blogga mer frekvent när jag kan använda min riktiga kamera. Det är för överjävligt tråkigt att lägga upp Iphone-bilder. Imorn blir det bättre! Då är jag back in Norrland och kan ladda kameran så att jag kan langa riktig jävla hardcore-bloggning.

Idag har jag för övrigt fått glass och melon på jobbet, som tack för sommaren trots att jag jobbar en vecka till. Min chef är så gullig som bad om ursäkt för att hon inte gjort något fint tackkort som jag fick förra året (hallå, hur många chefer tackar ens av sina sommarvikarier??). Underbara Anne-Louise, fortsätter du så här så kommer jag att komma tillbaka varje sommar hela mitt liv.

Ikväll blir PARTAJ för min käre farbror. Han fyller gubbe idag och vi ska dit på middag med farmor och farfar. Ska bli hur kul som helst att träffa min fina släkt, det var alldeles för länge sen.

NOTIS: Jag och Knorr sprang 8 km igår + att vi gjorde magövningar när vi kom tillbaka. Där kan man snacka hardcore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar