torsdag 11 augusti 2011

Galen tjej.

Herregud jag kan verkligen bli helt knäpp ibland. Alldeles nyss fick jag en uppenbarelse som gjorde att pulsen steg och ögonen vidgades och näsborrarna frustade. Mina fingrar började knappa galet fort på tangentbordet och de slutade inte förrän jag funnit detta på en webshop till ett överkomligt pris:

Textilonnet.se

Gardiner. Äntligen har jag kommit på att vi ska ha tunna, duvblå linnegardiner i vardagsrummet. Gardiner är annars en sån grej som jag tycker är sjukt svårt. Nästan alla gardiner i färg blir fula, så då finns bara vita kvar att välja. Men samtidigt finns så mycket potential i just ett par gardiner, långa svepande, vackra tygstycken som skulle kunna bidra med så mycket i ett rum. När denna vision plötsligt ploppade upp i mitt huvud hoppade mitt hjärta typ ur kroppen.

I must have gone mad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar