måndag 29 augusti 2011

Gotland i mitt hjärta

Så var det dags igen! Jag har haft så mycket för mig de senaste två veckorna att bloggen fått kliva åt sidan. På en gång märker man när sommarjobbet är slut och livet börjar igen, på något sätt. Det som hänt sen sist är ju framförallt den uuuuuunderbaaaraaa veckan på Gotland med mina fina. Gud vad det högg till lite i hjärtat när jag tänkte tillbaka nu. Så fort kom och gick den veckan som jag längtat ett helt år efter.

Vi hade i alla fall världens bästa vecka trots lite halvdant väder. Beskrivande ord kan vara springturer, brasa, nagellack och vin. Jag inledde dock på ett ganska oväntat vis med en liten mysig matförgiftning. Så fort vi kommit innanför dörren på ankomstdagen så började det. Jag spydde nio gånger den kvällen, fick inte behålla någonting, och sov bort första kvällen som en riktigt usel värdinna. Välkomna hit liksom. Dagen efter var jag matt men frisk och allt var frid och fröjd. Vi firade min triumf med eftermiddagsskumpa.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar