måndag 11 juli 2011

11 juli

... Och tiden tickar på. Det känns som att jag sitter på en superlångsam, knattrig moped som är på väg uppför ett skithögt berg. Denna förmiddag har jag underhållit mig själv med att läsa igenom alla bloggar som är någorlunda intressanta och som jag stoppat mig själv från att öppna under helgen, just för att jag ska ha något att göra idag. Nu har jag precis kommit tillbaka från lunchen, som såklart går superfort. En hel eftermiddag framför mig. Hur ska jag hindra min hjärna från att skrynkla ihop? Hur klarar de sig som har suttit här i kundtjänsten dag ut och dag in i 10 år? Om min hjärna redan antagit formen av ett russin med IQ -32. För att höja nivån av allmänbildning har jag tagit med Obamas gamla dänga "Min far hade en dröm". Dock skvallrar min energinivå om att jag hellre skulle behöva storstäda i lagret med en tidbegränsning på 30 min. Får banne mig ta en lång springrunda när jag kommer hem, så här kan jag ju inte ha det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar