onsdag 13 juli 2011

Ravishing love for you

Jag suger på att skriva dagbok. Vill ju ha den här bloggen som en samling memoarer som jag kan gå tillbaka och kolla i när jag känner mig gammal och rynkig i framtiden. Då kan det ju vara kul att se lite bilder från hur snygg och frisk och naturligt vacker (jajemän) man var en gång i tiden. Funkar dock inte så bra om jag aldrig fotar. Konceptet faller lite.

Gårkvällen var i alla fall kalasmysig. Jag plockade upp lilla Ed och så pallrade vi oss in till Hornstull och hem till Erkans supercharmiga lilla etta på femte våningen. Det var vi tre plus en arbetskompis till E som vi kan kalla för C, och sen anslöt även söt-Cec. Sushin smakade fantastiskt och kvällen spårade senare i chips- och godissvullande. Nöjd och tjock åkte jag hem vid tio.


Jag fick presenter också! Självbekostade visserligen, men det är ju härligt ändå. Direktimporterade från Amerikat; en body lotion som luktar godis från alla flickors favorit VS, och sen ett vågat försök att bära upp en flickig kjol. Jag har aldrig kjol, om det inte är långkjolar då förstås. Tycker dock att det är så fint med såna här korta vippiga saker så nu har jag äntligen tagit tjuren vid hornet och köpt en.

Känns bra än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar