torsdag 28 juli 2011

Bonden Kaj

Jag är inne i en sjukt inspirerad period just nu. Kan vara för att jag maratontittar på Sommar med Ernst. Jag vill också gå i skogen, hitta en ful pinne, säga "Den här var ju fantastisk!" och sen gå hem och bygga ett matbord av den. Eller nåt. Det verkar ju underbart. Jag ska nog bygga ett matbord. Kanske inte av gammal pinne, men av lite plank. Finns ju faktiskt en liten chans att jag och M får en större lägenhet i höst, och då måste vi ju ha en massa nya möbler som vi egentligen inte har råd att köpa. DÅ BYGGER VI! Mahaha. Moll säger att jag blivit knäpp. Knäppare än tidigare.

Igårkväll fick vi i alla fall leka lite bonde. Vi två åkte ut till Åkersberga i tron om att hitta lite kantareller i skogen, men vi fastnade i Mollans gamla stall där vi stod ute på sommarbetet och kramades med hästarna. ÅH det var helt fantastiskt! Jag hårade ner alla mina kläder, kliade sönder mina nylackade kontorsnaglar och hade gräs över hela händerna. Gud vad jag saknat hästarna.


Här sitter vi och tittar ut över vattnet, dricker en kopp te och pratar om livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar