torsdag 14 juli 2011

Underbara torsdag!

Mm ibland förvånar de en, gossarna. Just min pojke slutar aldrig att överraska. Vi har det stereotypiska förhållandet där jag alltid får påminna honom om att vi närmar oss ett speciellt datum, hm hm, och att vi kanske vill göra något. Eller åtminstone säga puss en extra gång. 14 NOVEMBER MILAN! TÄNK! Men så igår fick jag ju en överraskning i form av en helkväll med middag och vin och mys - utan anledning trodde jag - fast det visade sig sedan att det var i syfte att fira att det på dagen igår var två år sedan vi träffades första gången. Tji fick jag! Mer underbar kille får man väl leta efter. Sjukt skönt att få sova tillsammans en natt också, nu när vi gått tillbaka till distansförhållande under sommaren. Skjutsade honom till Upplands Väsby imorse för färd till Gävle innan jag fortsatte till jobbet.

Det är de små sakerna som gör att kärleken blir ännu starkare. Typ att dela en majskolv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar