tisdag 12 juli 2011

Äntligen tisdag!

Nej men så speciellt roligt är det väl inte med tisdagar egentligen, jag försöker bara upprätthålla ett glatt humör här på kundtjänsten. Det blir så väldigt lätt gnälligt och tråkigt här annars. Fast just denna tisdag är faktiskt väldigt rolig ändå! Jag tänker dra hem till Erkan och sitta där hela kvällen och slabba sushi (MUMS) tillsammans med mina bästa vänner. Kan hända att vi sätter oss i parken istället om Moder Jord är på vår sida.

Annars då? Jomen det är fint. Sprang femman igår, och trots den korta sträckan var jag t v u n g e n att stanna till vid hästarna på Rönninge By och gosa lite. Lider av ett extremt hästsug just nu. Så stort att jag till och med gav mig på de små killingarna i hagen mitt emot. Helt galet söta var de, efter ett tags matande började de stångas med varandra om de åtråvärda grässtråna i min hand. Jag smälte till en liten pöl. Jag har väl ett allmänt sug efter djur och natur efter ett år i storstan Gefle. Har ju redan bestämt vad jag ska köpa för koppel till min framtida hund.

Nästa gång jag besöker gulliga, ulliga ungar av något djurslag så måste jag fota så att de fina ögonblicken förevigas.


Här är jag idag förresten. Mitt hår är superplatt och mjukt efter en mastodont inpackning igårkväll. Testarna mådde inte så bra efter den brutala lockningen i lördags. Men nu är det BACK TO NORMAL! Rakaste håret i Svea rike.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar