onsdag 20 juli 2011

Godmorgon mina små solstrålar!

Idag är det onsdag, jajemän. Solen skiner (inte), jag är ledig (om fyra veckor) och livet leker. Igår var jag på en helt fantastisk middag. Vi fick tabbouleeeeeeh (måste sägas med sex stycken e), kycklingspett, chêvreost med rödbetor, hummus, hummus med paprika och pannacotta. Helt sjukt gott, skönt att känna en mästerkock. Sen åt vi amerikanskt godis och drack kaffe. Eller godis och godis, amerikanarna är så knäppa. Det var puffat ris ihopkladdat med marshmallows. Hur kom de på det? Jag vågade inte smaka för jag var rädd att jag skulle bli fast i något galet sockerträsk, de var tydligen sjukligt söta och goda. Men kaffet var gott.

En rolig liten överraskning när jag kom hem var att jag hade fått min donut som jag beställde för några dagar sen. Det är en slags hårmojäng som man kan göra superfina uppsättningar med. Trots att jag beställde den största storleken så var mitt hår för tjockt/för långt. Dock inget som inte går att fixa med lite hårnålar.
Voila!


Nu har jag bara gjort en vanlig knut, men man ska kunna göra svinryggar och allt möjligt. Fördel också om håret inte är uppklippt så mycket som mitt är.

Ikväll ska jag hem och träna! Både fysiskt med en springrunda och på att göra frisyrer. Efter det kör jag AW med tjejerna på gamla trogna Tegel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar