fredag 29 juli 2011

Idag har jag min fina donut i håret. Den funkar helt okej faktiskt, är förvånad över hur lätt det går att använda. Dock skulle jag behöva en ännu större storlek, för den orkar inte riktigt bära allt hår. Måste stoppa några hårnålar också. Det finns ju donuts som "sitter ihop", som alltså ser ut som en riktig, ätbar en. Kanske ska man testa med en sån istället?



Igårkväll var jag och Moll på en spontan tripp till Uppsala för att spana in hennes och syrrans nya lya. Klar förbättring från förra vintern då man hade tösen på andra sidan jordklotet, nu är det bara typ 10 mil :D Vi tänkte ta en liten promenad på stan och trycka i oss en korv på en parkbänk i solen, men så knatade vi förbi världens sötaste lilla grekiska restaurang som hette Tsatsiki. Busiga som vi är sket vi i korven, stolpade fram till ett bord på deras terass över ån och beställde in världens godaste plocktallrik som brände ett härligt hål i plånboken. Man lever ju bara en gång och eftersom jag jobbar varje dag får man ju ta vara på den lilla sommaren man får.

Såhär fint satt vi under pilträdet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar