söndag 10 juli 2011

Ville inte att den här kvällen skulle komma

Nu sitter jag själv, ensam, övergiven med MacBooken som enda sällskap (väldigt trevligt sällskap i och för sig), men än dock så trist. Min sista lediga helg denna sommar är över. Nu följer 35 dagar i sträck av jobb, jobb, jobb. Ingen överraskning direkt, jag har ju bestämt att det här är min arbetssommar, lite svårt bara med motivationen ibland när man hör om alla andras sköna soliga aktiviteter.


Bröllopet igår var i alla fall helt underbart. Mamma var helt fantastiskt fin i sin klänning och sina lockar, och de var så duktiga i kyrkan. Jag snyftade och hackade på rösten så min sång var väl inte den bästa just då, men mamma tyckte det var fantastiskt och det var ju huvudsaken. Jag tog inte så många bilder med mobilen eftersom Louise hade med sin systemkamera, så förhoppningsvis kommer det fina bilder snart. Så länge får dessa duga.


Vårt sjukt pimpiga rum, även kallat "Excellensrummet" där baby stryker kvällens skjorta


Färdigsminkad och påklädd, redo för bröllop!


Idag har vi startat dagen med en grym frukostbuffé och sedan en omgång hästpolo. Ja, som åskådare då, såklart. Almare Stäket där vi var har även en hästpolobana, och lyckligtvis så skulle det spelas en klubbmatch på förmiddagen som vi fick titta på. Helt sjukt kul såg det ut! Det kliade som satan i mina hästnerver när jag såg hur roligt de hade på planen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar